Vrijthof 25, Hilvarenbeek
Postbus 53, 5080 AB, Hilvarenbeek
Tel: (013) 505 29 71
info@leermakersacc.nl www.leermakersacc.nl
"We worden volledig ontzorgd op het gebied van personeel- en salarisadministratie"
William & Maartje Schellekens, Den Overkant
"Kracht van dit kantoor zijn de korte lijnen, direct antwoord en adequate oplossingen "
Peter Abrahams, Abrahams Bouwmaterialen B.V.
"Wij hebben de voordelen van een accountantskantoor gemerkt bij de start van onze onderneming "
Sjoerd Bruinsma, VOF 't Schouwke

Voor het succes van uw onderneming, zijn uw medewerkers van groot belang. Onze specialisten zijn u graag van dienst bij alle zaken die te maken hebben met die medewerkers. P&O gerelateerde vraagstukken, loonadministratie, wet- en regelgeving, arbeidsovereenkomsten, loonadvies, salarisverwerking en alle andere zaken die hierbij komen kijken: we adviseren u graag en nemen u de administratieve taken uit handen.

Digitale salarisadministratie

Op het gebied van loonadministratie kunnen we steeds meer automatiseren. Dat biedt vele voordelen. Het scheelt u veel tijd met invoeren, het is makkelijker te verwerken en de cijfers zijn continu in te zien. Ook voor uw medewerkers: zij kunnen op iedere moment mobiel hun salarisstrook bekijken. Dat scheelt u veel tijd en moeite!

Personeel en salaris diensten:

Wij ondersteunen u graag met:

  • (Online) salarisadministraties
  • Elektronische personeelsdossiers
  • Opstellen arbeidscontracten
  • Begeleiding bij ontslagprocedures

 

Daarnaast bieden we ook graag onze andere diensten aan:

Digitalisering en automatisering

Bij Leermakers accountants & belastingadviseurs digitaliseren en automatiseren we steeds meer zaken. Door deze automatisering en digitalisering kunnen wij nog meer aandacht besteden aan de advisering van u als ondernemer. We ontzorgen u in de volle breedte, zodat u kunt focussen op uw bedrijf.

Betrokken en dichtbij

De medewerkers van ons kantoor zijn bekende gezichten in Hilvarenbeek en omstreken. We steunen initiatieven in Hilvarenbeek en omgeving op het gebied van sport, muziek, senioren, onderwijs en nog veel meer. En natuurlijk doen we zelf ook mee aan allerlei activiteiten. Ons team van ruim 30 enthousiastelingen staat midden in de samenleving.

Handige tips

  • Indien een personeelsfeest wordt gegeven op de eigen werklocatie dan is deze vrijgesteld voor de werkkostenregeling. Dit in tegenstelling tot een feest op een externe locatie.
  • Sinds 1 juli 2017 is de nieuwe Arbowet van kracht waardoor nieuwe eisen worden gesteld aan de inhoud van een contract met een arbodienst of zelfstandig bedrijfsarts en aan de arboverplichtingen. Let op dat u uiterlijk op 1 juli 2018 uw contacten moet hebben aangepast aan de nieuwe wetgeving.

Wederzijds in zicht

Abonneren nieuwsbrief